S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

 

FB

NOVINKY

arr3Plecháčky pro naše nejmenší Pro naše malé zákazníky vzniklo oddělení nerozbitných hrnečků. Najdete zde plno kluků a...

KONTAKTY

Martina Kleckerová
Nám. 9.května 120
251 65 0ndřejov
tel: +420 733 590 128
napište nám

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Níže uvedené obchodní podmínky jsou platné pro server http://www.malovene-hrnky.cz a popisují a upravují vzájemné obchodní vztahy mezi prodávajícím (Martina Kleckerová, viz „Kontakt" ) a kupujícím (spotřebitel vymezen § 52 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb., Občanského zákoníku).

Vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí platnými zákony ČR, zejména Občanským zákoníkem č. 40/1964 Sb. a Zákonem na ochranu spotřebitele č. 634/1992 Sb. ve znění příslušných novel.

Objednávka kupujícího je považována za návrh kupní smlouvy. Kupní smlouva se považuje za uzavřenou a závaznou potvrzením objednávky ze strany prodávajícího potvrzovacím e-mailem, nejpozději do dvou pracovních dnů po obdržení objednávky od kupujícího.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

Cena zboží

Uvedené ceny jsou vždy aktuální a včetně DPH. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu cen uvedených v internetovém katalogu bez předchozího oznámení. Cena již přijaté objednávky není však touto změnou ovlivněna.

U objednávek s celkovou cenou nad 3000,-Kč vyžaduje prodávající platbu předem a zároveň neúčtuje kupujícímu poštovné.

 

Možnosti platby

Platba bankovním převodem:

Pokud si zvolíte tento způsob platby můžete Vaši platbu za zboží poukázat na náš účet několika způsoby.

1. bankovním převodem z Vašeho účtu (internetbanking, GSM banking)

2. odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR

číslo účtu: 269564327/0300

 

Mezinárodní formát čísla účtu je zaslán po objednávce ze zahraničí e-mailem zákazníkovi spolu s částkou poštovného dle platných tarifů České pošty. Variabilní symbol je zhodný s ID Vaší objednávky, které obdržíte v potvrzovacím emailu. Zaplacené zboží Vám bude připraveno a obratem po obdržení platby na náš účet bude odesláno.

Dobírkou:

Zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí objednávky. V případě dodání zboží mimo Českou republiku je požadována vždy platba předem.

Dodací podmínky

  1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty anebo je možno si je vyzvednout osobně v Praze - pouze však po předchozí domluvě.
  2. Převážná většina zboží není skladem, ale vyrábí se až na základě poptávky, proto je zboží zasíláno (vyexpedováno) dle možností prodávajícího a jeho momentální vytíženosti a to nejdéle do 4 týdnů od potvrzení objednávky. Při platbě předem je zboží odesíláno do 14 dnů ode dne přijetí platby. Pokud nebudeme schopni dodržet termín odeslání, budeme Vás informovat.
  3. V den odeslání zásilky je prodávající povinen sdělit kupujícímu informaci, že zásilka byla předána dopravci.
  4. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list.
  5. Kupující je povinen při převzetí balíku ihned zkontrolovat obsah balíku. Při nedostatcích, nebo chybějícím zboží, je zákazník toto povinen ihned sdělit dodavateli prostřednicvím našich kontaktních údajů, které naleznete v "kontaktech" . Při poškození balíku je zákazník povinen sepsat reklamační list s pracovníkem přepravní společnosti při předání balíku a zároveň není povinen takto poškozený balík převzít. Zároveň je povinen kontaktovat dodavatele. Na pozdější reklamace chybějícího zboží a nebo poškozené zásilky nebude brán zřetel.
  6. Prodávající je povinen zboží před předáním dopravci zabalit tak, aby předešel poškození. Prodávající tedy není odpovědný za škody vzniklé přepravou. Prodávající není také odpovědný za prodloužení doby dodání způsobené Českou poštou, s. p.

  7. Prodávající si vyhrazuje právo změny formy dodání. V případě uskutečnění přerpavní služby s vyšší cenou za dopravu nebude tento rozdíl vyúčtován kupujícícmu, pokud bude skutečný náklad na dopravu nižší než původně zvolený kupujícím bude mu tento rozdíl vyplacen na jeho běžný účet.

Výměna zboží

V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva, atp.), Vám nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadovanou velikost či barvu.

 

Doprava a poštovné

K objednávkám s celkovou cenou nižší než 3000,- Kč připočte prodávající poštovné. Tato částka slouží ke kompenzaci časových nákladů nutných k vyřízení a odbavení zásilky (zahrnuje tedy balné, dopravné, poplatek poště, poplatek za případnou pojistku či poplatek za expres doručení). Tato částka není součástí ceny zboží.

Zboží je odesíláno prostřednictvím České pošty s.p., případně PPL.

Reklamační řád

Prodávající se zavazuje případné reklamace vyřídit v souladu s platnými zákony ČR (dle Občanského zákoníku č. 40/1964 Sb. a Zákona na ochranu spotřebitele č. 634/1992 Sb. ve znění příslušných novel). Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců (ode dne převzetí zboží od dopravce). Záruka se vztahuje na výrobní a materiálové vady a prodávající je povinen ji do 30dnů od převzetí zboží od dopravce vyřídit (vyměnit zboží či vrátit kupujícímu peníze). Při uplatnění reklamace je kupující povinen informovat prodávajícího prostřednictvím odkazu „Kontakty" či e-mailem a následně postupovat při odeslání zboží zpět prodávajícímu stejně jako při odstoupení od kupní smlouvy (viz výše).

 

Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným použitím zboží, nesprávnou manipulací a skladováním, nesprávným udržováním, opotřebením výrobku, živelnými pohromami, nebo jinými vnějšími vlivy.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

1. Výrobek byl poškozen při přepravě - zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce.

DOPORUČENÍ: Při nákupu skla a porcelánuje zboží zasíláno jako KŘEHKÉ. V případě, že bylo doručeno poškozené zboží, je potřeba aby příjemce zásilky uplatnil náhradu škody vzniklou poškozením obsahu při převzetí (platí hlavně v případě zjevného vnějšího poškození obalu). Pokud zásilka nevykazuje žádné známky poškození a teprve doma při jejím rozbalení zjistíte, že je obsah poškozený lze podle obchodních podmínek České pošty uplatnit i dodatečnou reklamaci. Tato musí být učiněna do dvou pracovních dnů po dodání zásilky. Osoba reklamující škodu musí předložit zásilku a umožnit přešetření rozsahu škody a okolností jejího vzniku. Což znamená, vzít celý balík tak jak byl doručen včetně veškerého obsahu na posouzení doručující pošty. Zpravidla vše probíhá bez problémů a pošta následně vyplatí celou udanou částku balíku.

2. Výrobek byl poškozen nevhodným zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).

3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

4. Výrobek byl poškozen působením živlů.

5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

Postup při reklamaci:

  1. Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Odstoupení od smlouvy

Kupující má právo závaznou objednávku před převzetím zrušit (stornovat), učiní tak telefonicky či e-mailem. Při zrušení objednávky do dvou dnů od potvrzení objednávky prodávajícím není kupující povinen prodávajícímu hradit škodu, po uplynutí této lhůty je kupující povinen při zrušení závazné objednávky uhradit prodávajícímu manipulační poplatek (tzv. smluvní pokutu) ve výši 300,-Kč.

Kupující (spotřebitel vymezen § 52 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb., Občanského zákoníku) má právo do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy. Pokud kupující vrátí prodávajícímu zboží nepoškozené, bez známek používání, v originálním obalu a s kopií faktury zaplatí mu prodávající plnou výši kupní ceny. Pokud však kupující vrátí zboží prodávajícímu se známkami používání (např. bez originálního obalu, bez visaček apod.) vyhrazuje si prodávající právo vrátit kupujícímu částku poníženou o míru opotřebení. Při odstoupení od smlouvy je kupující povinen zaslat zboží jako doporučenou zásilku zpět prodávajícímu (viz „Kontakt"). Za zboží poškozené či zničené při přepravě v důsledku použití nevhodného obalu není prodávající povinen vrátit kupujícímu kupní cenu.

Náklady spojené s dodáním zboží zpět na adresu prodávajícího hradí kupující, kupující je také povinen uhradit náklady spojené s původním zasláním zboží a to v účtované výši (dle dodacích podmínek) převodem na účet prodejce.

Bylo- li zboží vytvořeno či upraveno dle přání kupujícího nelze od kupní smlouvy odstoupit.

Osobní údaje

Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ.

Ochrana osobních údajů

Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.

Údaje o Vaší činnosti

Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

Shrnutí

Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.

Váš souhlas

Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

Závěrečná ustanovení

Uzavřením kupní smlouvy uděluje kupující prodávajícímu souhlas ke zpracování údajů uvedených v objednávce pro potřeby prodávajícího. Prodávající se zavazuje, že získané údaje neposkytne třetí osobě a že zpracování údajů kupujícího bude v souladu se zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění. Kupující má právo tento souhlas kdykoli písemně odvolat.

Bez souhlasu autora, není možné žádnou část webových stránek http://www.malovane-hrnky.cz duplikovat, elektronicky kopírovat či mechanicky opisovat ani jinak napodobovat.

Uvedené obchodní podmínky jsou platné a účinné od 31. července 2011.